dag för dag

Imorgon;
x jobba
x komma hemm
x packa väskan som jag ska ta till pappa med massa kläder jag ska ta med till england
x lägga över massa låtar på mp3
x sova tidigt

Bristningspunkt;
Jag jobbar eftermiddag och kommer inte hem förrän på kvällen. Vid nio OM JAG HAR TUR (och får sluta tidigare) annars vid 11, och då hinner jag inte göra allt och lägga mig tidigt

Fredag;
x jobba TIDIGT
x komma hem
x ta farväl av jenny och johanna
x köra moppe till kus
x duscha
x fara till linda och tillbringa kvällen där

Bristningspunkt;
Jag är hemma från jobbet klockan 3, och då ärjag förmodligen inte i kus förrän 4-halv5 i bästa fall. och då kommer jag måste stressa och mitt hår kommer inte hinna torka och då jävlas det med plattningen, annars får jag komma sent till linda

Lördag;
x släktträff
x tältning med kompisar

Bristningspunkt;
Det finns väl ingen direkt bristningspunkt här. Bara att jag tvingas äta middag på släktträffen och kan inte äta med polarna

Söndag;
x 60-kalas

Bristningspunkt;
none =)

Måndag;
x PACKA HELA DAGEN OCH GÖRA MIG PSYKISKT FÖRBEREDD
x SOVA

Bristningspunkt;
jag kommer aldrig bli nöjd med min packning som bara får väga 15 kg, DET KOMMER ALDRIG ATT GÅ

Tisdag;
x ENGLAND !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0