nödvändig information

Tja, imorgon sticker jag och bina till england.
det börjar faktiskt kännas lite i magen.

Jag tänkte bara bifoga telefonnummret ni kan nå mig på;
mitt engelska mobilnummer är 075-28840348, och ja jag är medveten om att det är en siffra "för mkt"
landsnummret till england är 44
så för att göra det enkelt kan jag skriva hela nummret som man ska ;
00447528840348
långt och krångligt, jagvet
och om du är gullig så skriv vem det är som skickar sms, för jag vet inte om jag kommer att kunna se vem det är annars=)
annars kan ni ju testa att maila mig på [email protected], fast jag vet inte om jag kommer att sitta vid någon dator någon ggn =) maybe

nu håller jag på att lägga in lite ny musik på min mp3, sån tur som jag hade hittade jag lite bra igårkväll=)
Jag kommer att sakna er alla, det är sant. Fast säkert inte lika mkt som ni kommer att sakna mig ;) hahah näe skämt åsido, jag kommer säkert inte att ha tid att tänka så mkt på livet hemma, jag kommer att ha fullt upp med att försöka fatta ngt =) haha, jag är lite trög när det gäller engelska (A)

Så nu kommer det inte att bli någon uppdatering här på 3 veckor. Men jag lovar att lägga in massa fina bilder här när jag kommer hem igen =)
ha det bäst
pussarrrrrrrrrrrrr <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0