svammel

Ännu en dag av jobb.
+ man får starka armar
- man blir tjock av allt småätande

Idag har jag iaf snakkat med ngra holländare som blandade "svenska" och engalska hejjvilt när dom snakkade, vilket gjorde mig ganksa förvirrad för jag visste inte vilket språk jag skulle snakka.

Känns iaf skönt att komma hem och ta det lugnt och vara ledig imorgon. Hoppas det är fint väder så jag och jenny (och ngn annan kanske) kan fara och bada eller hitta på ngt annat. Hon ringde mig imorse och frågade om jag skulle med men och då blev jag lite småledsen att jag skulle jobba.
Blir iaf att fara på johannas yoga imorgon klockan sex på medlefors.
Jag ska iaf jobba torsdag eftermidag och fredag förmiddag också iveckan.
Men det blir faktiskt mindre jobbigt för nu känner jag mig inte helt förvirrad helatiden. Det går bättre och bättre=)


 Jag känner att mitt bloggskrivande har blivit tråkigare och tråkigare på senaste tiden och jag ska inte komma med några ursäkter =) jag kan bara säga att jag ska försöka bättra mig. Fast det blir inte förrän efter englandresan.
Om en vecka är jag och bina i england. det är SJUKT. om en vecka har vi träffat familjen och sitter förmodligen och snakkar med dom/hon/han , TÄNK! SNAKKA ........... jag snakka engelska med en riktig engalsman/kvinna... hjälp.... jag tycker bara att det är läskigt att snakka med andrew.. hoppas det går bra iaf.
Men jag blir iaf lite pirrig i magen då jag tänker på allt. Allt nytt folk, alla nya ställen och alla nya intryck man kommer få under odmhär tre veckorna.... shit säger jag bara, SHIT

puss och hej leverpastejj=)

Postat av: B eller vem tror du jag är?

haha snakka med 2 k:n



DU ÄR ROLIG DU...och TÖT... med T :):]

2008-07-02 @ 20:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0