thanks mate

HOME SWEET HOME<3
nu är jag hemma till kära sverige. känns faktiskt riktigt skönt samtigigt som jag skulle vilja vara kvar i england.

Okej, nu ska jag iaf försöka skriva en summering av min resa, lycka till säger jag bara. Det kommer inte att gå speciellt bra med tanke på att det är så mycket vi gjort. Men jag kan försöka summera lite lätt med hjälp av några huvudpunkter.

Lektionerna - som ni kanske förstår så var det inte den roligaste delen av resan. Om jag ska vara helt ärlig så var dom ganska onödiga dessutom, man lärde sig inte så mkt, inte jag iaf. Inte på grund av att jag redan kunnde allt - långt ifrån det - utan mer för att det man lärde sig (eller försökte lära sig för min del) var onödigt och jobbigt. det var mkt annars än jag trodde, jag trodde att vi skulle snakka mer och sånna saker, och inte ha så jävla mkt grammatik. Man lärde sig mera engelska på aktiviteterna än på lektionerna , fast det kanske var för att jag inte försökte så hårt just på lektionerna ... (A)
Aktiviteterna - tack till våra kära aktivitetsledare Matt och Alain, sjukt roliga människor (men jag kan FOF inte fatta att matt är 19 xD ) =) Det går inte att komma ihåg alla sktiviteter vi haft just på grund av att det varit så många. London-resor, Bio, Bowling, Lewes, Cream-tea, Salsa, Discon, Sjävmordsstället, "Skattjakt", Grillkväll osvosv. Listan kan fortsätta långt=) det har varit SJUKT många roliga aktiviteter och jag tror att vi alla har haft sjukt roligt=)
Familjen - Familjen Morgan, jättesuperbra männisor  =) tack för maten och husrummet =) synd att man inte hann umgås mer och lära känna alla närmare. oxå synd att man inte hann ta ett riktigt farväl </3, jag kommer sakna dom mkt, <3
Vänner - åååååh säger jag bara. jag saknar redan allihopa,  hela svenska gänget (okej nästan hela). Det är sjukt egentligen att man kan träffa så många fina människor på så kort tid. och det är sjukt att nästan ALLA människor var så sjukt trevliga =) jag LÄNGTAR till i höst då det bilr rejunionparty, dåfan ska vi till sthlm <3 pusss på alla , ingen nämd ingen glömd =)
Brighton - den staden är kärlek <3 helt perfekt enligt min mening, stor fast liten och jättemysig + massa bra shopping, fina och vackra hus och alldeles vid havet, PERFEKT! kommer att sakna stället!

jag vet egentligen inte mer vad jag ska skriva för att inte göra det allt för ointressant=)
när jag senare lagt in alla bilder på min dator ska jag lägga ut endel här och skriva lite mer, men eftersom jag är i stugan (kommer vara här till på söndag) så kommer det att ta ett tag. =)
Hoppas att alla här hemma har haft det bra <3
pusssssss and löööööve =)

Postat av: Sofiia

Ååååå det låter jättenajjs:D

2008-07-29 @ 22:58:11
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0