fantastic

Lite uppdatering

TORSDAG - sov, jobbade. finns inte mkt mera att säga, packade lite kläder som jag skulle ta med till pappa inför resan och fixade andra saker
FREDAG - jobba, massa tjaffs som jag inte orkar nämna och sen på kvällen blev det att fara hem till linda=) mysig kväll och de tvar riktigt mysigt att sova under filmen=) tack för kvällen alla som var där <3
LÖRDAG - släktträff med "manny & olgas ättlingar" , japp, det varväl trevligt på sitt sätt. Snakkade iaf med en JÄVLA massa folk om blandade saker. sen blevdet att få skjuts till kg och fara till natta. vi såg film och satt ute i lekparken och hade mysigt med myggorna=) trevlig kväl detmed=)
SÖNDAG - som alldeles för länge, ligga och datanörda och sen blir det 60års kalas=) grattis sibbe =) men tyvärr harjag ingen present.............. fårväl se om det blir trevligt, jag kan iaf lova att d teblir god mat =)
MÅNDAG - (har inte vare en men eftersom jag är synsk så kan jag förutspå vad som kommer att hända) sova alldeles för länge, gåner på mitt rumm och börja lägga upp massa kläder i olika högar på golvet (som jag alltid gör då jag ska packa någonting) , sen kommer jag väl förhoppningsvis bli nöjd över packningen och den kommer förhoppningsvis inte väga mer än 15 kg (det är bra om det väger typ 12 så har jag 3 kg att packa på hemvågen, men man behöver ju inte ha med sig gammla schampooflasker hem så det ska nog gå bra även om min väska väger 14.99999 kg). sen kommer jag gå upp och ta tag i problemet med mitt nya simkort (som jag ska ha i england, då behöver jag inte betala om ngn skickar sms eller ringer till mig, ska bifoga nummret imogon) sen blir det väl middag och efter middagen blir det att datanörda och skriva nödvändig information på bloggen, och sen SOVA
TISDAG - sitgaupp tidigt och fara till ume, sen flyga till sthlm, sen flyga til england. jag vet inte ens vilken av londons 2 flygplatser vi ska landa på (heatrow eller gatewick, WOHO jag har lärt mig namnenn nu men kanske inte att stava dom (A) ) . (A) men dt eär typ allt jag vet om den dagen, shittttttt

nu ska jag gå och fika
ha det superfint allihopa =)
jag skriver mer imorgon
hejjdååå <333

Postat av: Sofiia

Ha det så kul sötplutt!:*(L)

2008-07-06 @ 15:36:57
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0