yogayoga

Tja alla medmänniskor.
Idag har jag mest umgåtts med mina kära systrar. Redan sen imorse faktisk. Vaknade(alltför sent) och stegupp, fikade och åskådliggjorde bajshysterin som rådde (våran katt hade råkat få bajs på svansen därefter begrepp som "bajsstolen" osv.. bennet hotade även med att avliva henne). Sedan följde jag jenny och johanna ner på stan för at vara smakråd till dukinköp och vi gick även och kollade på annat. Jag inhandlade ngra par trosor (världen bryr sig) och jag fick (tack jenny !! ;D ) ett par korta träningsbygor och linne =) efter stan for jag och jenny hem och åt lite lätt (typ en timma innan yogan, fast man inte bör äta 3 timmar innan för tarmarna osv blablabla). Strax före sex begav vi oss mot medlefors och efter många om och men hittade vi salen (eller snarare pool-rummet) där vi skulle vara.

Jag tänkte nu göra en lista med ngra punkter som man bör tänka på som mybörjare;
x Testa kanske ett lite kortare pass första gången, inte 90 min
x Fråga och se till så det är normal temperatur i rummet yogan ska utövas, och inte uppemot 30
x Ha inte hårklämmor mitt uppe på skallen för det gör ont som fan när man ska göra fiskställningen (och se även till så du inte har uppsatt hår som stör när man ska ligga ner)
x Ät en huvudvärkstablett innan om du har den minsta tillstymmelse till huvudvärk
x Var beredd på att alla andra är mycket duktigare och att man inte klarar 100% på alla övningar.
x Var beredd på att det ska kännas som att du ska svimma ett flertal gånger
x Var beredd på att det är bland det jobbigaste du gjort hitils i ditt liv

yoga är jobbigt som fan
det är typ 948392934872 ggr jobbigare än vad jag trodde innan jag testat
johanna ringde nu för bara ett tag sedan ocg frågade om jag hatade henne eller om hon avskräckt mig helt och håller för yoga i framtiden. hahah=)

Nu ska jag gå och försöka tjuva mig lite jordgubbar =)
ha det najs, Hejhej

Postat av: Sofia

Yoga lät ju skitkul:D

Måste testa nån gång:D

2008-07-02 @ 21:18:26
URL: http://olinlundmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0