'cause we all just wanna be big rockstars

som ni kanske märke så skrev jag inget inlägg igår. det berodde på att hela gårdagen tillbringade jag i våran stuga. =)

jaa, igår låg jag och solade typ hela dagen. nästan så att jag brännde mej för det var ju SJUKT VARMT.  eller jag har iaf fått lite vita linjer och det är inte så fint för ja tänkte inte på att ta av mej mitt ilnne utan kavlade bara upp det på magen, så nu harjag vita sträck på fel ställen - inte fint =) senare på kvällen satt vi ute och åt väldigt länge, det är helt fantastiskt med solen på kvällen. och det är ju ljust hela natten =) sedan blev det tv-soffan och kollade på filmen på fyran, minns inte vad den hette =)
Idag blevdet väl att stiga upp till en mulnare dag. fast jag försökte sola även idag men det gick inte så bra eftersom jag var tvungen att ha på mej en filt för att inte frysa ihjäl ;P vi for iaf hem från stugan vid 5 kanske. när jag kom hem for jag direkt ut och sprang. eller "sprang" kanske jag ska skriva. Nere vid strandpromenaden var det SJUKT mycket knort, eller vettafan vad det var. dom var JÄVLIGT irriterande iaf! om man sprang fick man 27357326573 i ögonen och munnen och näsan, så jag var tvungen att gå. Det var heller inte den smartaste dagen att fara ut och springa på eftersom det var gaanska så varmt. det är ju typ runnt 20-25 grader och ganksa så kvaft. aja, när jag kom hem igen plockade jag ur 2 flygfän ur mina ögon och hoppade senare in i duschen. Efteer det gjorde jag smoothies åt jag och mamma och det blv gott =) SEdan har jag väl inte gjort så fruktansvärt mkt; försökt fixa till min häl som jag "opererade" själv för ett tag sen, nu börjar det se lite bättre ut, och annars har jag sutte vid datorn och läst lite andra bloggar osvosv =)

Nu tror jag iaf att jag ska plugga lite till vårat hk-prov som vi har imoron. Om jag ska vara ärlig så känns det inte som att det är ett så seriöst eller svårt prov. Det känns som att man klarar det utan att ens kolla igenom häftet vi har fått, men eftersom jag satsar på att höjja mitt betyg i hk så ska jag nog ändå plugga litee (A)

image113

Men jag orkar inte gå och plugga. det är mkt roligare att skriva blogg ! ;) så jag fortsätter ett tag till!
Idag är det 1 juni. FÖRSTA JUNI, FATTAR NI ??
Nu kommer sommaren, den efterlängtade sommaren. och det börjar verkligen märkas. Vart man än kollar så är det grönt och alla häggar och sånna fina träd blommar för fullt. jag är väldigt tacksam för att jag inte är pollenalergiker eftersom jag verkligen älskar doften av vårblommor (och nyklippt gräs :] ) snart är vi lediga och det käns verkligen skönt, fast det känns som att jag ändå kommer att ha fullt upp hela tiden; england, jobba, vara i stugan, vara med mina vänner, osvosv.
fast det finns ju en baksida med allt..
Nu är det inte ens 2 veckor kvar tills man ska skiljas med klassen. iveckan går vi ju bara 4 dagar och likadant nästa. och dessutom är nästa vecka inte så seriös. måndag är ju "som vanligt" (fast jag tror KNAPPAST att den är så seriös, jag vet iaf att vi ska få glass på tyskan :D ) , tisdag är det kubb/fotbollsdag, onsdag är det musik/städdag och torsdag uppdraget (vi kommer vinna). Och sen är fredagen här, SKOLAVSLUTNING. helt sjukt. helt jävla sjukt. fyfan säger jag bara ;O det är SJUKT. men jag kommer inte fatta det förrän jag till hösten inte kommer att ta bussen och åka till kåge, utan ist fara till balder.. om jag ens fattar det då ! shit säger jag bara.

aja, det var väl allt från mej
puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0