den sjunde juni strax före fyra

Gåta;
Vad är det som halvligger på vägen och inte rör på sig även fast ett flertal bilar passerar?

Svar;
En Isabell med kameran i högsta hugg

Jag tog - som ni kanske förstår - med kameran på min promenad. Vet inte om ngn av bilderna blev bra eftersom mina batterier tog slut och jag orkar inte leta efter några nya =)


Jag har inte lagt ut ngn bild på något av mina senaste inlägg, vad tråkig jag är =). Jag borde skämmas, för en bild säger ju mera än tusen ord :]

okejdå jag bjussar på en galen bild på mej från förra sommaren

heh, det är meningen att den ska vara ganska liten så man knappt ser ngt (A)

-om ngn undrar så har jag tänkt käka blomman ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0