det är kallt som fan

HejHallå

Nu ska jag faktiskt försöka skriva ett blogginlägg med en mening , och inte bara värdelöst svammel. jag ska försöka hålla mig till ett ämne.
Och det ämnet ska vara småprat/drygsnack
Och anlednigen till att jag kom på det jusst nu är att jag blivit utsatt av det ett antal gånger idag.

Jag jobbar ju som sagt på byskegästgiveri. Jag vantrivs inte men jag kan inte påstå att jag trivs speciellt bra. Alla som jobbar där måste ha fått uppfattningen att jag är typ väldigt tystlåten och asocial (hur det stavas, iaf motsatsen till social och trevlig osv). Men gissa vad, jag bryr mig inte. Jag är där för att jobba och inte för att försöka hitta på ngn trevligt och gulligt svar då ngn kommer med en helt meningslös kommentar.
Altså jag är inte otrevlig och totaldissar alla där om det låter så. Men jag orkar bara inte svara på onödiga saker med personer jag inte ens gillar/umgås med annars än där.
Och en annan sak. Varför frågar folk te.x vad man gjort på midsommarhelgen då dom egentligen inte bryr sig? För att vara artiga, antagligen. Eller kankse för att dom tycker att det är bättre det än att det ska vara tyst. Är det bara jag som inte stör sig på tystnader ibland?
Jag blir iaf bara trött på allt drygsnack.
Jusst nu är jag trött på allting, det känns som att mitt huvud ska sprängas och att min hals ska gå av. Hoppas jag är sjuk imorgon så jag slipper jobba och frisk igen till på fredag.
Det vore najs



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0