Gah heh Ojooo

Vaknade strax efter elva av att mattias ringde. jag klev väl upp när mamma och bennet koom hem på lunch. åt en paj och sen segade jag lite. Sen kom min hurtiga syster johanna och ville testa hur vig jag är så vi körde lite yoga (hon är yoga-instruktör). Jag var riktigt duktig , det är bara min balans som sviker mig ibland. Men en övning var jag NATURBEGÅVNING på !. jag klarade den bättre än johanna och därefter kom dagens kommentar "FYFAN DITT JÄVLA ÄCKEL, HUR KLARA DU AV DEDÄR? JAG HAR ÖVAT PÅ DEN I 6 ÅR OCH KAN DEN FORTFARANDE INTE OCH DU KAN DEN PÅ FÖRSTA FÖRSÖKET !!!!!!!!!!!!!!!!!!!". hih det var roligt (A) puss på syster :*

Ikväll KANKSE det blir bio med brudarna, fåse om jag orkar och fåse om jag känner för att vara trött. Jag måste nämligen ta 6.55 bussen imorgon till byske eftersom jag ska jobba förmiddag.

Förresten, igår glömmde jag nämna att jag fick ett fint armband av lina som hon köpt i turkiet :)
tack och puss på dej :] <3

Dagens andra kommentar (som egentligen kom före dagens första kommentar) kom från bennet när johanna klev in genom dörren "Hehe, Nu kommer stockholmarn" . Bennet är ganksa söt ibland. + att han typ altid får en att skratta =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0