ge mej glassssssssss

LATDAG
Nu ska jag skriva om min latdag som egentligen inte har varit en latdag varje minute på grund av att imorse så var jag på gymmet med 2 hurtiga vänner.
Nu hoppas jag att tyra kommer hem snart så jag slipper göra maten, för jag fattar inte när jag ska börja för jag vet inte när varken hon eller pappa kommer hem. Nu är bara jag och zakke hemma och jag tror inte han heller vet, och om han skulle veta skulle han ändå inte kunna tala om det för mig på grund av att han är hund och jag människa och jag kan inte hundspråket om det nu är så att hundar pratar ett eget språk. Det är en fråga jag ofta ställt mig, om djuren pratar med varandra. jag tror 100% på att hundar kan prata med andra hundar, men kan typ hundar prata med hästar ? eller blir det som att vi skulle snakka med en snubbe från typ holland då ?

ha en trevlig kväll, för det ska jag

åfyfan jag ska jobba på onsdag, torsdaf, lördag och söndag
men det blir 6,5 timmar på ons&tors, och ca 9 timmar på lör&sön
6,5 + 6,5 + 8,5 + 8,5 = 13 + 17 = 30 timmar
30 timmar x 60kr/h = 1800 kr

okej nu känns det LITE mindre jobbigt att jobba

PUSSHEJ


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0