give me give me give me a man after midnight

Varför byter jag aldrig header?
Jag är verkligen less på min och det är så störande färger. Enligt min mening är dom alldeles för lite knalliga. Men det är bara så att jag inte vet vad jag ska byta till. Jag vill försöka ha ngt skapat av mig men jag har inget kort som jag tycker passar. Och jag har inte orkat göra ngt slags fotokollage som jag hade tänkt. Menmen, alla ni (och jag) får väl fortsätta och försöka stå ut ett litet tag till med dendära =)

Förresten har jag varit dålig på att lägga ut bilder nu på ett tag oxå
fy på dej isabell


cool bild :)
Jag försökte ladda upp en bild på en lagomt ful blomma, men märkte att storleken var på nästan 80 kB, fattar inte varför och hur det kan vara så stort ;O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0