go sweden

Tja alla.
Idag (eller igår, klockan är över 12) så vardet sveriges nationaldag. Grattis sverige. Det är ingenting speciellt men jag tänkte att man kansee ändå är tvungen att skriva det ;)

Idag vaknade jag sent, duschade, packade osv och for sen till pappa. När jag körde såg jag både en död fågel på vägen och en ekorre. jag blev typ ledsen i ögat när jag körde förbi den =( den låg där på marken mosad. =((((

När jag kom till pappa städade jag min garderob och där hittade jag många fula kläder. och eftersom jag varit så duktig och rensat borde jag väl få köpa nytt ? (A) .
Jag har iaf fått ett par snygg-shorts och ett par "trekvarts-byxor" av mamma utan orsak. eller orsaken var väl att hon inte tyckte att hon kunnde ha dom p.g.a att hon tycker att hon är för tjock. hon är dum i skallen men jag tackade och tog emot =) ;*

Sen tillbringade jag (och pappa och tyra) kvällen i binas stuga =) det var riktigt trevligt =)

Men nu är jag ganska trött så jag funderar på att sova.
Jag vill bara pigg imorgon
Fast ifs så vill man ju vara pigg varje dag, man går ju inte runt och vill att man ska vara trött på dagarna ?
Så imorgon är inget undantag =)
Hoppas alla har det bra
Puss och kram <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0