godiset är sluut =((

TJa
Allt laggar, jag får inte tag på fia
klockan går och går och solen försvinner
det blir nog inget bad ikväll
men vi fårväl ta det ngn annan kväll,
om inte solen kommer tillbaka och rösten på fias mobil slutar att säga "nummret du ringde kan tyvärr inte nås, försök gärna igen" balbalblablabl eller vad den nu säger =(

+ att mitt virusprogram laggar, hemsidan där man ska uppdatera det funkar inte och det går ut 25 juni (oke ett tag kvar men ändå ) =((
+ att sen bloggen blev flyttad så tar det typ 383742389 minuter extra för inläggen att visas =(

det enda positiva jag har att säga nu är att jag har gratis sms till dagen jag och bina far till england. det är bara en månad kvar nu, shit shit dubbelshit. + att jag fick 20% extra då jag laddade + 25 kr extra =)

smsa mej =) 0738097755


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0