im yours

Idag vaknade man vid tio-tiden och var jättetrött och helt opeppad. Jag steg upp och gjorde allt man brukar göra på en morgon och kvart över 11 for vi och hämtade upp sofia. Vi begav oss sesnare till sportfältet och började packa upp alla våra grejjor. alla kom och efter ett antal sound-check tyckte vi att dt evar dags att köra på riktigt och vi började på en låt. Typ när vi spelat introt spran hela publiken iväg. vi sög. NEJ, det var nämligen så att de tvar godisregn en bit bort så vi följde deras exempel och sprang till godisregnet. Man kännde sig lite taskig när man kom där och tog allt godis ifrån småbarnen (A) Vi började iaf spela igen och det gick bra. Restan av dagen bestod av att spela, äta hamburgare och godis. springa och jaga busiga kompisar, gräs-pula kompisar och stoppa gräs överallt, se på småstjärnorna och spela lite till. PUSS PÅ VÄRLDENS BÄSTA HANNAZZ! sen packade vi ihop och ingen ville bli badad i tunnan. Sedan for vi hem och jag satt och snakkade med fias söta lillebror hugo i baksätet (A) han hade vare duktig och målat släpen och han frågade om min mamma och pappa damsög därhemma, och vart vi brukar ha våran damsugare,  och varför jag hette bella,  och varför jag bodde där jag bodde (A) hugo är söt <3
När jag kom hem gick jag ner i källaren och slog på datorn, men sen tänkte jag "wtf? fanheller jag ska inte sitta vid datorn nu" så jag gick upp och spelade lite fotboll med min hund. Fast han tyckte inte att det var så roligt så han gick in, så jag fick spela själv =( Sen har jag lagat våran middag - skinksallad - och nu sitter jag och väntar på att pappa och tyra ska komma hem.

Najsig dag, nu är jag peppad på att göra ngt ikväll. Kanske fara och bada eller nå. ngn som vill följa med ? , annars kan jag ringa natta, hon säger aldrig nej ;)

btw, Är det konstigt att gå runnt och prata med sin hund när man är ensam hemma ? (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0