jag är en mobilnörd

Hejsan
Nu ska jag berätta om midsommar och midsommardagen, men eftersom jag inte orkar skriva så fruktansvärt mkt så gör jag en lite enklare verson

Midsommarafton;
x Ankom till viccan 17.00
x Lagade tacos och var spårade
x Badade i pölen
x Såg en film
x "Spelade" fotboll/kubb/osv kastade boll
x Såg inte film utan vi satt på studsmattan allihopa och snakkade/spelade gitarr
x Bäddade och fixade
x Snakkade osv
x Sov vid ungefär halv6

Midsommardagen;
x Vaknade
x Somnade om
x Låg och sov när alla andra var på nedervåningen och åt osv
x Steg upp och åt frukost
x Städade och fixade
x For hem
x Duschade
x Sov i ca 2 timmar
x Jag, pappa och tyra for och hämtade upp bina påvägen till binas stuga
x Såg tv, chillade, körde båt, promenad osv
x Middag och efterrätt
x Sen får vi ut och fiskade, för våran del blevdet 14 abborrar
x åt grillad fisk <3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33
x for hem
x sov


Postat av: Bin

ABORRE <3

2008-06-22 @ 18:14:17
URL: http://binasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0