jag gillar inte loka

OKEJ
igår vad jag, bina, natta, fia, sara, andreas och lina på bio. Vi såg the happening, och jag tycker att den var helt okej. Kankse en film jag hellre skulle föredra att se på datorn (absolut inte olagligt) inställe för att betala 80kr för att se den på bio. Men vi hade ju trevligt ändå =)
Jag kom hem och jag gick och la mej vid 11 eftersom jag visste att jag skulle upp klockan 6 eftersom jag skulle iväg och jobba. Men jag kunnde inte sova. Klockan blev tolv, klockan fortsatte och gå och den blev ett och nu var jag inte längre trött. Jag gick upp och drack vatten och åt en frukt. sedan la jag mej igen och var ännu piggare. Jag önskade att ngn söt liten jävel kunnde skriva ett sms till mej eller ngt liknande och poff ungefär klockan halv två pep det i min telefon. Det var natta och vi smsade tills klockan var drygt två. Ungeär klockan halv tre kunnde jag sommna.
Jag väcktes av min väckarklocka efter ungefär tre och en halv timmas sömn och då vardet bara att göra sig iårdning. Jag (och mamma som oxå skulle till jobbef, fast i kg) tog 06.55 bussen och ca en halvtimma senare var jag framme. Idag har jag bland annat gjort smörgåstårtor, stått i kassen, fixat, diskat, fullt på och dukat. Ett tag känndes det som att jag skulle svimma, dedär jobbet är SJUKT stressigt och det är SJUKT varmt. Klockan strax före två fick jag iaf min efterlängtade lunch och sen tog jag bussen hem. När jag kom hem mötte jag av mina 2 supersöta systrar som försökte lura mej att bennet hade ätit upp tårtan och jag orkade inte ens bry mej för allt jag ville var att sova. jag gick iaf och la mig och sovde några timmar för att senare duscha och äta. Nu är jag väl något piggare och det ärju bra =)
Ikväll ska jag se fotboll och framtill dess ska jag väl kolla bloggar och annat kul man kan göra på datorn =)

Ha en trevlig kväll och HOPPAS ATT SVERIGE SPÖAR SKITEN UT RYSSARNA
puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0