jag önskar mej en ny kamera i födelsedagspresent

Jag gillar att fotografera :]
Bilderna är oredigerade, jag har bara klippt litegrann.



Bildkommentarer made by fuljevel

Bild 1
Jag önskar att jag hade tagit bilden så att hela Kusmarks-skylten syntes och väglinjen centrerades. Det ser sjukt ut sådär. Annars gillar jag bilden väldigt mycket.
Bild 2
Tråkig, vanlig & helt opersonlig. Vem som helst skulle kunna ta den bilden. Bara ställa in fokuset och trycka på knappen, man behöver inte tänka hur man ska få det bra. Men jag gillar ändå bilder med ett fokus och halvsuddig bakgrund
Bild 3
Rolig bild. Gillar den fast den vore bättre om inte horisonten lutade.

Jag tänkte bara lägga in lite bilder eftersom jag haft tråkiga inlägg utan bilder på sistone =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0