kexchoklad

Hejhej
Jag ville bara hälsa att jag får DAMP på senaste versonen av dc++.
Jag fattar ingenting
Om ngn vanlig person kan hjälpa mej med mina bekymmer så säg till !

Annars så sitter jag väl här, som vanligt, fattar inte att klockan är så mycket som det är, tänker bara på mat, uttråkad. =) okej kanske inte uttråkad, iaf inte i ett grovt skede för då skulle jag gått och lagt mig. Jag gör så - jag går inte och lägger mig förrän jag är tillräckligt uttråkad. Det är inte så bra.
Fast jag fattar inte vad jag gör. jag snakkar inte med ngn på msn (eller jo det gör jag men inte så mkt) och jag gör inget annat. =) men så brukar det bli ibland när jag sitter vid datorn. men jag tar mej ändå inte härifrån.

Nu har iaf mitt hår torkat, men man kan inte bedömma om det blev bra eller inte när jag har krullkrull. (A), men jag antar att det blev som vanligt, fast med lite ovanligt mycket mörka fläckar i pannan . jippi

image114
jag gillar denna bild, den är tagen av min syster johanna =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0