mitt tursnöre är trasigt, =(((((

idag har inte mkt hänt i mitt liv. väcktes strax efter elva och låg och drömmde vidare ett tag. Sen for jag, pappa, tyra och farmor och fikade på nordanå. Farmor är typ deprimerad p g a att hon är så ensam, så hon uppskattar verkligen sånna här små utflykter så man är väl tvungen att följa med. Jag fick mig iaf lite godis och nu har jag ätit som en galning.
Jag vet inte vad jag ska göra resten av dan men förmodligen inte så mkt efterssom jag fof är ganska trött.
Jag tror att jag nu ska gå in på ef och kolla "min språkresa" och kolla allt nytt dom lagt in. Nu är det bara 16 dagar kvar. det är SJUKT och jag blir typ galen av tanken.

Ha det bra och skicka gärna sms till mig för jag har gratis så jag lovar att svara =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0