om 2 veckor är jag i england

HEJ ALLIHOPA =D

Idag vaknade man upp i samma säng som fia och viccan, mysigt hihi=) Vi hade nämligen varit hos fia hela kvällen och sett film / spelat ssx osv . Ngn ggn på dan for jag hem och typ sov och kännde mej skitkonstig.
Sen for iaf jag och bina och tyra och annika till staden för att köpa och fixa lite saker inför resan =) Jag köpte även en t-shirt och 2 linnen. Jag kan bara säga att jag gillar röda rosetter ;D

Imorgon ska jag upp tidigt och jobba, det känns drygt som fan
menmen man överlever
om jag ska vara ärlig så gillar jag inte mitt jobb så hemskt mycket.
Jag skulle föredra att måla staket, klippa gräs, göra verkstadsjobb eller ngt liknande.
Men jag får bra betalt, får försöka fokusera på det ist =)

pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0