såny eriksånn kå-åttahunnrafemti i

På måndag ska jag och tyra återigen fara på onoff för ärendet min mobiltelefon. Och nu har dom ÄNTLIGEN gått med på att jag ska få en ny och jag har (i princip) bestämmt mej för att ta en K850i. Den finns dessutom i lager (i färgen blå) så jag behöver förhoppningsvis inte vänta. Fast det kan ju hända att dom säljer slut på den i helgen och jag skulle inte bli förvånad om detta händer med tanke på hur mycket det redan jävlats. Jag behöver iaf lägga mellan ungefär 1000 kr men jag tror att det är värt det. Jag längtar iaf tills jag sitter här med min nya mobiltelefon i handen =)
Jag skulle även vilja hälsa att onoff i skellefteå är ingenting att lita på. Det har tagit 4 veckor för dom att godta ett fel som dom egentligen inte ens behövt tänka på. Om ljudet slutat funka 3 gånger så ÄR man berättigad till en ny, och det ska inte ta 4 veckor.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0