SKÅL

Idag har jag jobbat. JOBBA JOBBA JOBBA JOBBA

positivt;
+ 50 kr i dricks
+ nu vetjag att jag kan snakka med norrmänn
+ jag ska bara jobba 2 dagar iveckan
+ jag har varit ovanligt positiv idag
+ kladdkaka
+ godmat
negativt;
- trött som fan nu
- fint väder, hade hellre gjort annat
- åt för mkt pommes till middag
- man får inte fina naglar (för att vara ytlig)
- jag klantar mig helatiden då jag tar betalt
- måste skriva en "jobbarlista"

Men bara en fråga, får verkligen jag som 15åring sälja starköl? ;O


Postat av: Bin.

haha nej men det är inte på ditt ansvar utan på de som anställer, alltså gästis-jobbarnas ansvar. Så säg bara MOHHAHA.m om du vill.

2008-06-29 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0