time is running out

Klockan tio i åtta ska jag gå och skölja ur min färg ur håret. Hoppas det blir bättre än förra gången - då färgen typ satt kvar i 2-3 dagar, högst. Jag kan iaf säga att jag aldrig köper det märket en gång till, och det konstiga var att det inte ens var ngt konstigt lågprismärke eller ngt, utan det var typ ett helt vanligt märke som loreal, minns inte vilken färg utan mis bara hur kartongen ser ut =)
dagens kommentar måste iaf ha kommit från min mamma; "hihihihi, nu kommer du se ut som ett troll, du är svart på öööronen :] *råstolt* ", tack mamma................

Idag har iaf varit en helt vanlig dag. Hk-proven gick helt okej, var bara osäker på en fråga. på Tyskan var vi väldigt poetiska.. No:n, eller ska jag säga bög no:n, var väl väldigt seriös. efter lunch var jag typ död, eller det var inte bara jag. maggan var iaf snäll och vi fick sitta och se mulan på engelska, men på so:n var vi tvungna att börja jobba med kina (fast vi typ har 2 lektioner kvar) och jag, fia och viccan hade tänk starta en sitta-på-golvet-och-gråta-och-skita-i-allt-klubb.

Efter skolan var jag skittrött och jag sommnade som vanligt i min säng innan middagen. heh, bra jobbat isabell pettersson, bra jobbat

Nu har jag iaf bokat biljetterna på ticnet =)

ha en trevlig kväll =) jag återkommer säkert med ngt fler inlägg om jag inte bestämmer mej för att göra en tidigkväll (A)

Postat av: BIN

JÄ TICNET JÄ :D

2008-06-02 @ 20:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0