uppdraget 2008, here we come

En vacker dag kommer jag att råka bita av min datakabel.

Just nu har jag iaf suttit och läst igenom alla mina diarie-inlägg + kommentarer  på apberget.se . Hehe, oj va roligt. Det är ganska nyttigt egentligen tror jag, då minns man hur det var förr, för det gör jag inte annars för mitt minne är inte det bästa =) Sitter iaf oxå och lyssnar på musik, som alltid. Det är ganska mysigt fast det kunnde ju såklart blivit ännu mysigare :]

Imorgon är det uppdraget. 9B kommer att äga alla iår igen.
Här är en bild från förra året som visar hur ägda alla andra blev;

megaägda

Undrar hur t-shirtarna kommer se ut iår som vi kommer få ? ;P
hoppas dom är lika snygga ! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0