There's Only Us, There's Only This

ÅåååååååååååhhåHåhåhhhhh säger jag bara =/
fasst sammtidigt ÅååååÅååhåHÅhhhhhhhhhhhh :]

Imorgon är det uppdraget, sista dagen före skolavslutningen. Sista dagen med klassen . Jag börjar seriöst gråta. Jag  blir iaf tårögd här nu när jag bara skriver orden.

Idag började dagen med att bära alla grejjor från musiken till gympasalen och ställa iårdning och koppla och grejja. Efter ett tag var det dags att spela för dom söta små barnen upp till 6an. Det gick riktigt bra på både save tonight och free falling (som vi dessutom inte var beredd på att vi skulle spela). Lyssnade även på andra te.x Lärarbandet, SOM HAR SNOTT VÅRAN LÅT! *sur min och armarna i kors* Och det var även lite lek/dans stund med kattis, heh(A) och även lite fri dans sådär lagom seriöst =)
Sen skulle vi spela för 7-9 och det gick väl bra på save tonight (då denna gång jag t o m hördes, ngn snäll måste ha höjjt micken brevid gitarren) men sen var det slut på låtar som det gick bra på. Vi hade 2 låtar kvar att spela; I need a hero och The Pretender. Vi skulle iaf börja spela i need a hero. Jag gick fram til basen, testspelade inte innan för jag tog för givet att den skulle vara stämd (det var t o m JAG som stämmde den, men ngn måste ha jävlats, okej kanske inte med meningen), MEN när vi började spela lät dte FÖRJÄVLIGT. G-strängen var helt ostämd och låg kankse 2-3 toner för högt. Så det gick åt skogen för min del. Och sen när vi spelade pretender gick det bara allmännt konstigt.
sen bar vi tillbaka massa saker till musiken osvosv, rensade våra lådor, åt lunch, fortsatte städa osv. Sen satt hela klassen och vi hade en riktig pratstund. Eller magnus snackade, om hur jävla bäst våran klass är. Jag blev typ tårögd. tårögd för att de tvar så jävla fint och SANNT, och tårögd för att man nu börjar fatta att tiden med klassen är över. Sen fick man sluta men magnus, jag, bina, fia, viccan, linda, sandra, natta & viktor for till musiken. för vi ville göra en sista låt med klassen, som vi ska framföra imorgon på niornas middag och förhoppningsvis på skolavslutningen oxå. Vi ska sjunga (iaf jag, viccan, fia, bina och linda, men jag vetinte) No day but today och det är typ bland dom FINASTE låtarna som någonsinn gjorts ! Och det lät JÄVLIGT bra idag dom 30 minuterna vi sjöng. Åhhhhh .] då kännde man verkligen kärlek, och hur mkt man kommer sakna klassen !

Nu när jag kommit hem harjag typ suttit här vid datorn. Snakkat på msn, lyssnat på videoklipp på youtube, OSV. En lite konstigare sak jag gjort när jag kom hem var att jag hittade 3 tomma ölburkar i min garderob.. I vintras hitatde jag ju en tomm vinkartong. Altså wtf, jag börjar snart tro att jag är schizo. Och tyra säger att det måste vara ngn av deras bekanta som gömmt det där, men jag tycker att det är liiiiiite skummt !
fortsättning följer ....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0