dagarna går

Då blev det en dag på stan. Hittade 2 t-shirtar som jag var TVUNGEN att köpa. Jag blev typ kär och dessutom kostade dom bara 99 kr st så det var som inget att fundera över. Bifogar tyvärr inga bilder eftersom jag bara att det känns jobbigt att lägga upp dom snyggt och fota och lägga över på datorn .
Sen segade jag hemma och hjälpte min väldigt okunniga syster. Jag SKÄMMS nästan över henne ibland.
Hon skulle iaf byta lösenord på msn och fick instruktioner i ett mail. det  stog typ;
" 1. Kopiera blablablablababal*webbadress*blablablablablablbalbal
   2. Öppna webbläsaren och klistra in "
Och hennes fråga till mig blev "Vad är en webbläsare?" .............
duktig tjej. Det hade varit okej om hon var 10-12 , men hon är snart 30.
Bra johanna. 
Hon inbjöd mig iaf att komma på hennes yoga på onsdag. Det var snällt fasst man kan ju tycka att eftersom ja är hennes syster att jag skulle få gå gratis, men nej.
Sen blevdet att laga middag och efter maten kom bina och vi for ut på en promenad i kvällssolen. Pratade om allt möjligt och det var trevligt =) sen harjag inte gjort ngt spec. typ duschat och kollat på tv. Och nu sitter jag framför datorn.

jag tycker iaf att det har vare en hyssfad dag. förutom att jag har fått massa myggbett som kliar som fan och jag har ingen aning om NÄR jag fått dom..
nu ere bara att peppa inför jobbet imorgon, hoppas jag får mkt dricks

Hare bra, puss (L)

Postat av: Niklaaaas

Din syster är nästan lika smart som dig Isabell :'O

2008-07-01 @ 13:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0