när fantasin inte räcker till blir det tråkiga rubriker (A)

Hallådär i stugan
Idag är egentligen första dagen på sommarlovet för min del eftersom jag jobbade igår. Eller man kankse ska räkna imorgon som första dag eftersom det är söndag idag ? ;)
Jag sov iaf länge och steg sen upp och duschade osv. Sedan kom mina 2 kära systrar och min kära systers kille för att vi skulle äte tårta och jag skulle få min "examenspresent" av dom. Jag fick iaf en väska, ett par trosor (heheh det är inte första ggn jag får trosor av mina sytrar, men denna gång LOVADE jenny att det var dom skönaste i världen) och en rengöringskräm (MD Formulation, den är dyr och finns att köpa på VILA, altså hälso/spa grejjset inte klädmärket vila). Jag vet inte om jag ska byta väskan eller inte, jag ÄLSKAR modellen och allt, fast färgen är ful. Den är typ ljusbrun, men OM JAG HAR TUR så kan det finnas ngn olja eller ngt man kan smörja in den i så den blir mörkare, ska gå och höra på ngt ställe. + att när jag använt den ett tag blir den naturligt mörkare och det är ju bra. Fast jag skulle helst önska att den var svart men mörkbrun funkar oxå.
Nu sitter jag iaf här och vet inte vad jag ska göra tills jag vi ska äta. Jenny, Johanna och Mattias är och storhandlar på Willys inför Midsommar och vi ska äta ngn gång när dom kommer tillbaka, och det kan ta ett tag. Sen ikväll ska jag till kus och grilla med lite trevliga och söta människor =) Efter det ska jag tillbringa natten på Jörnsvägen 109 hos tossetossan. (mamma vägrade att hämta mej sent eftersom hon ska upp och jobba och jag vill inte sova hos pappa för dom är bara jobbiga). Det blir nog mysigt =)

Förövrigt är jag sur på bennet som tagit med sin kamera till stugan (där han är just för tillfället) så jag kan än inte lägga in några bilder från skolavslutningen (jag har inte ens kollat på korten). Jenny visade sina kort hon tagit (men bara på kameran på mini skärm, för hon hade inte med sig kortläsaren och det laggade bara då vi försökte med kabeln), och jag ser inte normal ut på ETT av dom. och jag överdriver inte. Jag och jenny satt och TOKSKRATTADE åt mina fula miner jag lyckas göra på typ varenda kort ! inte fint...
Det fanns typ 2 fina kort, ett på typ jag, viccan, fia, bina, natta, sandra och linda där vi står uppradare ;) och ett på jag och natta när vi kramas :] man ser mej bara bakifrån så man ser inte min fula min som jag förmodligen gör även på detta kort =)

Men alla får ha en trevlig dag =)
skepp'ohojj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0