vissa har roligt

hej
Jag skulle bara vilja hälsa att man har JÄVLIGT lite att göra om man sitter och spelar spel på sin dator som man tycker är skittråkiga som man bara önskar att dom tog slut. Men det känns inge bra att gå och lägga sig före tio OM MAN HAR SOVMORGON dagen efter ! :O fast ifs så ger det inte speciellt mycket att aitta uppe heller .
Jag är iaf en sån person som inte har speciellt mycket att göra, och jag blir fruktansvärt glad då mina kompisar uppdaterar sina bloggar. Då har jag någonting att läsa för några minuter =)

För er som vill läsa onödig fakta läs här;
x 33%av alla sms i min inkorg innehåller ordet katt
x som ni kankse förstår är dom skrivna av natahlie lundström
x jag får skicka 2977 till gratis sms fram till den 8 juli
x det är 23 mindre än 3000
x jag hatar spelet InkBall
x det gör mej förbannad
x precis som kubb och minigolf
x jag är sämst på kubb och minigolf
x allt som jag är sämst på gör mej förbannad
x idag hade jag gräs i bhn
x men sofia var värre, hon hade det i halsen och trosorna oxå
x hihi det var inte mitt fel
x jag gräspulade natta så hon fick gräs i ögonen
x katt
x när jag skriver dehär är klockan 21.52
x folk gillar att gå på mej 2 mot en
x jag har lockigt hår
x jag hatar mitt lockiga hår
x jag gillar mitt lockiga hår då det är plattat
x men då kan man inte kalla mitt lockiga hår för lockigt eftersom det då är plattat
x min mobil är röd
x imorgon kommer min mobil att vara svart
x med blåa detaljer
x jag längtar
x det ska bli najs
x snart kommer jag nog att sms-bomba ngn person
x för jag har väldigt lite att göra
x märks det ?
x kanske litegrann =)
x mina shorts skär in i baken
x nu skär inte mina shorts in i baken längre för jag fixade till dom
x jag vet inte vilka kläder jag ska ta på mej imorgon
x det kommer jag nog att bestämma när jag vaknar
x om jag vaknar d.v.s
x jag brukar ganksa ofta försova mej
x MEN NU SKA JAG HÅLLA KÄFTEN

(jag sa att det var onödig fakta)


me hjärta exempelbild

Hejdå
PUSS



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0