en mkt positiv tisdag

Hejsan allihopa.
Om jag ska beskriva dagen med ett ord skulle det bli; Hopplös

Vaknade imorse med lite ont i skallen och min sträckning i benet och det regnade.. Jag försökte tänka positiva tankar och hoppades på att regnet skulle sluta. Förberedde mig iaf för en fotboll idag genom att ta på mej benskydd (jah hade lite tid över)  , packa ner vattenflaska, fotbollsskor, inte bry mej om min risfrilla och ta "sportiga kläder". När jag hade gått ut till bussen och stod ute i regnet ringde min telefon. Det var natta och hon sa att sandra hade meddelat att det inte skulle bli ngn fotboll p.g.a regnet och att vi skulle ha vanliga lektioner från klockan 9 till lunch. Jag blev såklart besviken eftersom fotbollsagen är typ den roligaste skoldagen på året. Jag hoppade iaf på bussen och typ halv nio var vi på skolan. Vi fick då reda på att lektionerna inte skulle börja förrän 9.25 och vi blev lite småsura eftersom man då hade kunnat ta en senare buss. Maggan kom iaf och vi skulle ha svenska, men eftersom jag (och många fler) hade gjort klart och lämmnat in mina 2 papper till klassporträttet så hade vi typ ingen lektion. Så vi satt i klassrummet och gjorde typ ingenting. endel ritade, endel spelade gitarr, endel spelade sudoku (hur det nu stavas och vad det nu heter?) på min mobil och jag gjorde typ inget. När klockan var strax innan elva så skulle vi bege oss till kyrkan för att sjunga igenom våran avslutningslåt. jag hatar låten, jag hatar folk som är så jävla oseriösa och jag hatar att magnus höjjer den helatiden. Efter att vi sjungt låten ett antal vändor gick vill tillbaka till skolan (i regnet) för att äta lunch. maten var iaf okej. Efter maten så repade vi (hannazZ, fast utan sofia) och det gick väl ganska bra ändå, hanna hade iaf goda stjärnor (A). Nu är vi peppade inför fredag. Sedan blev det att gå ut i regnet igen och sätta sig i busskuren och frysa som fan för att senare åka bussen hem. Jag var typ död, jag fattar inte varför. Jag var både skittrött och negativt inställd till allt.
När jag kom hem la jag mig i sängen och lyssnade på musik och läste en tidning. Jag var fortfarande inte så positivt inställd till allt och livet i allmännhet, men nu efter maten så känns allt helt okej, eller allting är ju relativt ;P
Nu tror jag att jag ska gå och ducsha om jag orkar, eller så ligger jag bara och slappar ett tag =)
Jag kan bara meddela att mitt hår har sett helt jävla sjukt ut idag, fyfan..

Jag tror jag vill lägga in en grå bild här;



så då var det gjort

Ha en trevlig kväll, pusshej


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0