Rock this party

Hejsan allihopa
Jag tänkte nu berätta om min trevliga dag =) den har varit trevlig av olika orsaker.
Den började iaf med sovmorgon, sen en trevlig moppetur till skolan med bina. Första lektionen var iaf då syslöjd, och jag gjorde klart mitt mycket gulliga vit-rosa (verkligen mina färger) vänskapsarmband och sen bjöd eva oss alla på fika =) det var jättesnällt :] Efter det hade vi idrott och då begav vi oss mot sportfältet för att spela fotboll, det var sjukt roligt ÄVEN fast jag stog i mål (heh jag sög, men det var typ första ggn jag stått i mål på ett SERIÖST sätt) , man måste ju offra sig för laget lixom ;) och eftersom det har varit sjukt varmt hela dagen och vi höll på att svettas ihjäl efter fotbollen så gick jag, bina, natta och sandra till älven och tog ett litet dopp, det var uppfriskande och jävligt härligt. Sen stressade vi som fan till maten (man vill ju inte missa kycklingsallad lixom) för att sitta och snakka med rektorn om hans tidigare erfarenheter om tågluffning och påhopp av bögar , heh. Efter det hade vi svenska och det var verkligen inte seriöst. Jag fick uppdrag att fota enskilda kort på dom som ville (till klassporträtt-boken) och det var bara roligt, sen chillade vi i solen ett tag och gick sen in och kollade om det gick bra för sandra viktor och natta och rita. Efter svensan skulle vi ha tyska (speeddating) och det var typ gaaaanska många som skolkade, men inte jag (fast jag kan inte förneka att jag var nära). det funkade, för vi fick glass på slutet (och det kommer vi få på måndag oxå).
Sedan tog jag och bina mopparna hem till mej för att senare möta natta på balder klockan 16.15 inför innebandyn. Jag tog alla mina grejjer som jag behövde -trodde jag- för att kunna hämta ut biljetterna (till stadsfesten) osv innan innebandyn. Vi började sakta men säkert promenera i den STEKHETA solen ner till stan, och efter ett tag frågar bina om hade med mej pappret med bokningsnummret., och heh, ni kan ju nästan lista ut att jag hade glömmt det ! xD så vi var tvungna att gå tillbaka, och nu i uppförsbacke VI HÖLL PÅ ATT AVLIDA (och det var mitt fel (A) ) Denna gång bestämmde vi oss iaf för att ta mopparna ner till stan eftersom det annars skulle bli stressigt om vi skulle hinna til balder. När vi parkerat på busstationen upptäcker at jag fått ett sms av natta där det står "Det blir ingen innebandy. :(", och heh, det kom som en smärre chock efter all utmattning och stressande, jag ringde iaf till natta och frågade om vi skulle styrketräna ist då, men hon var redan på väg hemm. så jag och bina gick på HM för att kolla efter leggings (behöver ett par rosa till niornas middag) och skärp (till bina) och ingen av oss gjorde något fynd, men DÅ ringde natta och frågade om vi ville äta pizza med dom och sedan fara till skatan, och vi var självklart på =) Bina for hem till sig och jag fortsatte leta leggings utan frammgångar och sen höll jag på att glömma hämta ut biljetterna. Jag stressade iaf hem och träffade då min frågvise syster (heh, hon är inte 5 som det kanske låter, hon är 31) som allltid nuförtiden är hos oss eftersom hon "jobbar" , packade om väskan och begav mig mot sjungandedalen för att möta bina. Vi körde mot kåge och jag tycker att min moppe har börjat gå bättre nu när jag inte använder gammbensinen som pappa haft i våran skoter (A) . När vi kom fram till natta satt hon, hennes mamma och brorsa redan och åt ute på gräsmattan och jag å bina joinade =) god pizza ;D Sen begav vi oss mot skatan och jag, bina, natta och chrille badade säkert 20 minuter, det var härligt ! ;D Vi for tillbaka till natta efter ett tag och vi låg och chillade i solen , chilligt värre =) Sedan var det dags för mej och bina köra tillbaka mot skellefteå och det är JÄVLIGT skönt att äntligen kunna köra moppe utan vantar och i bara linne (heh byxor oxå (A) )<3 När jag kom hem hoppade jag direkt i duschen (heh, efter att ha slängt alla mina saker i duchen och kanske 20 minuters giitarrspelande) för att senare sätta mej med no:n, vi har nämligen prov imorgon. men efter ett antal mindre snälla ord om våran OTROLIGT söta lärare för mamma och bennet och efter att jag blivit en aning negg - så sket jag i allt. Jag har inte lärt mig någonting. jag fattar inte. aja, jag orkar inte bry mej =) fas jag hade faktiskt hoppas att få höjja mitt betyg i fysik.
Nu sitter jag iaf här och skriver blogg och lyssnar på musik (L) <3

Man kan iaf sammanfatta min dag som stressig fast JÄVLIGT rolig =)
jag har förövrigt sett förjävlig ut i håret hela dagen =)
förövrigt så har vi anteknat flera ämnen på listan av "sista lektionen på kågeskolan", =( *snyft*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0