randigt

Hejsan =)

Igårkväll tillbringade jag kvällen vid pölen med ngra söta människor. Jag orkar inte berätta vad vi gjorde alltmest så ni som undrar får fortsätta med det. När klockan blev slagen för hemmåtfärder for inte jag hem, utan jag for till min söta lille kompis viccan eftersom jag skulle sova där (på hennes moppe som bara får gå 30 som hon inte får sjutsa på och utan hjälm). Vi låg väll och "tjollrade" på ett tag, åt korv, snakkade och smsade (dock inte med varandra) =) mysigt. Imorse vaknade vi ngn gång men minns inte när. vi fortsate med ungefär samma saker som gårdagkvällen (fast vi bytte ut korven mot nudlar denna gång) och strax efter 2 kom micke och hämtade oss. Han var snäll och sjutsade mig till stan så jag slapp ta bussen =)
Det regnade så SJUKT mycket så att jag trodde att bilrutan skulle gå sönder ! SÅg även 2 blixtar och när jag kom hem och man kollade ut på gatan FORSADE bara vattnet nerför gatan.
Efter att jag duschat och ätit tårta med sötsyster jenny ringde jag lina och hon kom hit. Vi satt och snakkade ett ganska långt tag för att senare äta middag. Eftermiddagen tog vi en härligt lång promenad ute i solen (!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! marken hade t o m torkat) och jag hade även turen att bli bjuden på en glass :] vi gick iaf tillbaka hem till mej och då kom vi på att vi ville fara och hyra film, men denna gång var vi på latsidan så vi tog linas moppe istället =) Det blev Blackout, och den var riktigt bra faktiskt ! :) Handlade om 3 personer som blir instängda i en hiss, varav en är seriemördare. spääännandeee ;) Sen var vi båda trötta och vi halvtittade på tio sista minuterna på österike-tyskland utan ngn vidare entusiasm (öh?). Sen skulle lina fara hem till sig. Tack för kvällen det är alltid lika roligt att umgås med dej <3

Förövrigt känns allt faktiskt förvånadsvärt bra. Förutom kanske exakt just nu. Jag lyssnar på Tori Amos - Winter, och den låten kommer alltid att väcka minnen. Den är jävligt vacker (L) kärlek

Förövrigt har det börjat och slutat regna en gång till.

Jag hann inte snacka med bennet om examensbilderna idag heller. Men imogon blir det skärpning för min del. annars  blir det andra bullar.

Annars så laggade msn nyss och jag höll på att bli arg

Och jag gillar verkligen en låt <3 Den är råhärlig, lugn och chillig. Tallulah gjord av sonata arctica. Jag gillar många av deras låtar (vika inte liknar denna så mycket). Hihi , iaf jag har inge mer att säga

Ha en fin junikväll (L)
pussssssssss


Postat av: BbBbBB

Hhar du också börjat lyssna på sonata :O :O

LÄSKIGT

har du sett att jag har det för nån månad sen eller är det ödet??? :O :O



Och sonata bevisar faktiskt att finnar (inte sådana man har i ansiktet) också kan vara bra på musik :)



2008-06-17 @ 12:01:49
Postat av: ipe

Det måste vara ödet :O

jag kollade på en annan blog och fick tipset därifrån och sedan dess har jag varit fast ! ;)

2008-06-17 @ 13:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0