nu är det mat

Tjo, detta test snodde jag från www.hannaroo.blogg.se
jag har ganska lite att göra

namn - isabell pettersson
piercingar - inga, fast 3 i öronen
tatueringar - ingen, men förhoppningsvis senare
längd - 180 ungefär
skostorlek - en storlek större än vad normala damskor tillverkas i
hårfärg -  mörkbrunt
vad är du rädd för - läskiga typer
vem/vilka vet mest om dig? ngn kompis
gillar du att tvätta - heheh skojjarduU?
gillar du berg-och-dalbana - tror det
vad ska du göra ikväll? sova helakvällen
önskar du att du bodde någon annanstans - japp,
tänker du på självmord - jag kommer inte begå självmord nej
tycker andra att du är attraktiv -  hahahahahhahahaha, antagligen inte
vilket shampoo använder du - tror du jag minns? ngt för färgat hår
morgon- eller nattmänniska? inget avdet. fast jag är ABSOLUT inte morgonmänniska
sparare eller slösare? jag är slösare i grund och botten
har du några homosexuella vänner? inte vad jag vet
bio eller promenad? beror på sällskap
är du kittlig? jag är sjukt kittlig
rädd för insekter?  nja, mest rädd för larver osv
vad gjorde du kl 8 i morse? en smörgåstårta tror jag, jag jobbade iaf
nämn något som gjorde dig glad igår: vakna upp hos fia, stan med bina osv, endel människor
vilka är viktigast för dig? vänner & familj
snarkar du? inte vad jag vet
om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? flyga eller ngt med eld
stökigt eller välstädat? stökigt
vad gör du om du får hicka? hickar

favorit..
mat -
hemmlagad pizza, mammas lasange, paj osv
låt - gillar så många, har ingen just nu jag gillar till 100%
dryck - iskall cola med citronskiva oja
film - bara för att; sience (?hurdetnustavas?) of sleep, hot rod

har du nånsin..
gråtit över en pojke -
ja
gråtit över en flicka -  ja
ljugit för någon - ja
varit i slagsmål - nej, inte slagsmål
blivit arresterad - nej


antal
gånger du varit kär -
  jag vet ärligt talat inte. skulle kanske svara 2, men vet inte.
gånger ditt hjärta brustit - det är helt
hjärtan brustit på grund av dej? - ingen antar jag
personer från grundskolan du har kontakt med - mångamånga,
gånger ditt namn varit med i tidningen - inte många
ärr du har på kroppen - väldigt många. orkar inte räkna


senaste
bok du läste -
minns inte, var ett tag sen
personen du fick brev av - ingen aning
personen du fick sms av - Lina Ekesryd
gången hela din familj åt middag tillsammans? - Senaste gången jag mamma pappa och mina systrar åt middag tillsammans var nog 12 år sedan ungefär
saken du köpte - bussresa byske-kåge


vad har du gjort idag - jobbat, haft ont i skallen, tagit ut pengar, frysit som fan
brukar du svära mycket -  kanske för mkt, men orkar inte försöka sluta
hur tidigt stiger du upp - idag klockan 6.10, vanliga fall ungeför 12
gillar du att slåss - bara på skojj
vad är du allergisk mot - ingenting tack och lov
var har du ont - skallen och halsen, förlåt att jag klagar
använder du hårspray - sällen
favorit serie - andra avenyn, heroes, topmodel, prisonbreak
håkan hellström eller the ark - ingen av dom
gillar du ketchup - jep! Pasta och ketchup <3
är du glad nu - nej, men inte ledsen heller
var du glad igår - ja ibland=)
varför? -  ger inget att sura?
vad dansar du till - oseriös musik
stockholm är -  fint som bara den men ett fjortis/dryg-ställe
göteborg är - för mig helt oupptäckt
kan du sjunga - japp, men inte vackert och inte för folk
gillar du att sjunga? ibland
guld eller silver - silver
spaghetti eller makaroner - mackaroner
ett land du helst vill besöka thailand eller hawaii - hawaii utan tvekan


VEM :
Saknar du-
  pass
vill du döda - alla som inte låter mig vara ifred jusst nu
rörde dig sist -  minns inte
vill du slå - migsjälv
kysste dig sist - pass
vill du kittla - ngn busig
kramade du sist - vetinte, säkert viccan eller ngn anna sötis
vill du prata med - hemligt
skrek du på sist -  mamma i telefonen, jag är alltid otevlig mot hemme </3
vill du vara som - ingen förutom jag
sårade dig sist - vetinte..
vill du bli galet full med - jag vill kanske inte bli galet full?
gjorde dig riktigt glad senast - krister gjorde min dag mindre jobbig =)
ringde du senast - pappa
är vackrast på jorden - har inte hittat honom än, tror jag


HAR DU :
för många vänner -
går det?
förföljelsemani - nej, men jag blir rädd om ngn förföljer mig
tvångstankar -  sometimes
någon annan psykisk sjukdom - intevadjagvet=)
någon fysisk sjukdom - nepp
någon skada - säkert
färgat håret - jaoja
brutit några ben - ett ben i armen ja
egen dator - 2 egna
bra självförtroende -  ibland
bjudit ut någon - nästan
varit kär - ja
dumpat någon -  nej
blivit dumpad -  nej
varit otrogen - neppnepp
lämnat landet - ja det har jag flera gånger

rymt hemifrån - halverst
tuttat eld på nått - jag = pyroman
gjort något olagligt - det har alla


HUR :
svarar du i telefonen -
"hej de e isabell" på vanliga. "hallå" på mobilen
fördriver du tiden - vänner, promenerar, musik, dator
mycket pengar har du - jag har hyffsat mkt pengar
tjänar du pengar - jepp, 60kr/timmen
ofta bäddar du sängen - aldrig
ofta diskar du - bara då jag måste
ofta städar du - väldigt sällan
många stör du dig på - endel
ofta träffar du din familj - för ofta


VÄLJ :
katt eller hund - 
katt
vitt eller svart - svart
varmt eller kallt - varmt
vatten eller land - båda
telefon eller internet -  båda
musik eller tystnad - Musik utan tvekan
bok eller film - film
leva eller dö - leva, .



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0