the show must go on

Okej, jag har inte uppdaterat här på flera dager nu. Det är inte likt mej, men jag har faktiskt inte suttit vid datorn på föera dagar heller. jag har haft fullt upp, med att tänka, göra annat, gråta, jobba, osvosv. Men nu tänkte jag iaf försöka skriva en liten summeing på dagarna från i torsdags. Jag har på känn att detta inlägg kommer att bli långt, flännigt och inte speciellt spännande.

Todsdag
sista skoldagen. Uppdraget - det var det som gällde. Vi var peppade till tusen och hade vinsten i sikte, trodde vi (vi kom tyvärr bara på en andraplats detta år, Grattis 9A, jag måste erkänna att ni varit riktigt duktiga eftersom ni slog oss). Sen blevdet att ta bussen hem och sen duscha och börja förbereda sig inför niornas middag. Jag for till viccan och vi hjälptes åt; hon fixade mitt hår och hon fick låna mitt smink (A) heheh jag vägrade att sminka henne eftersom jag inte tycker att jag kan sminka andra. Jag och viccan blev iaf färdiga och jag ÄLSKADE mitt hår <3 tack viccan =) Sen for vi iaf iväg mot kg och viccan var MKT positiv till allt. Men det blev mycket bättre då hon vann sin "Jag har bestämmt mig-kasse". Middagen var iaf jättegod (och jag var jätteseriös) och tävlingarna roliga (fast jag HATAR charader) och magnus sång lika FANTASTISK som vanligt (L) Sen började iaf kvällen lia mot sitt slut och vi skulle ha kramring. Halva ringen gick bra, sen började jag inse att VAFAN dehär är typ sista gången. Tårarna började komma och sen kan man säga att jag (och många fler) grät tills jag sommnade. det vill säga i ungeför 3 timmar för min del. jag minns inte senaste när jag grät så sjukt mycket. Våra lärare delade iaf ut våra "klassporträtt" det sista vi gjorde innan vi for hem. Och när jag väl kom hem och la mej i min säng låg jag och läste igenom, och det fick mej ju inte precis att gråta mindre. fyfan </3 Då insåg jag verkligen hur mycket min klass (eller ska jag säga min förra klass) betyder för mej. Det är verkligen sjukt men jag kommer verkligen att sakna (jag gördet redan) allihopa! stämmningen, hur kul vi haft, sammanhållningen, ALLT (L)
Jag sommnade iaf efter många om och men och efter ngra sms med nathalie, hon betedde sig ungeför likadant som jag torsdagnatt (U)

Fredag
Steg upp och duschade. Det känndes som att jag hede en stor klump i magen, jag visste att dehär var sista gången med 9B. Tror att jag grät lite i duschen, men det är svårt att avgöra. Sen for jag iaf till viccan och vi gjorde som kvällen före. Sen kom iaf pappa och hämtade upp oss och vi hämtade även upp bina. Vi komm till skolan och gick genom niornas modul; ALLA hade vita klänningar utom vi, det var roligt tycker jag ;D Vi träffade iaf klassen borta i musiken och alla vara jättesnygga. Killarna i kostym och alla tjejer i fina klänningar (L) Vi gick iaf och ställde upp oss utanför skolan för att senare gå mot kyrkan. Jag var jättetörstig så då sa jag högt och tydligt "JAG VILL DRICKA" ,, och jag fick direkt en blick av kerstin (lärare) och man fattade att hon tagit det på fel sätt, så jag var tvungen att tillägga "altså vatten........ " . heh. Sedan macherade vi iaf väg till kyrkan. Skolavslutningen är faktiskt den enda gången som det är roligt att vara i kyrkan. Vi lyssnade iaf på sång från kören (jag fällde min första tår då kören & fia sjöng rent låten), sång från rektorn, sång från hela nian och sång från 9B, "för att vi är en unik klass" som magnus sa =) vi lyssnade även på lite tal och galna intron av hilding. Efter det gick alla ut för fotografering osv. Solen sken, vi hade nyss fått sommarlov, jag blev JÄVLIGT nöjd över slutbetygen och jag fick rosor och presenter, men det känndes fortfarande inte bra. Dethär var slutet på det som hade fått mej att må bra dom 3 senaste åre, dehär var slutet på 9B </3
Alla tog massa kort och sen hade vi kramring, då började jag gråta igen, fast inte lika mycket som kvällen innan. Sen tog man farväl av alla, kramades mera och grät några tårar till. Sedan for jag pappa och tyra hem och fikade och jag var uppriktigt ledsen (fast jag visade det genom att vara sur), vi fikade (jag grät inte) men när jag vände ryggen till och gick från bordet kom tårarna igen. det är SJUKT att man kan gråta så mycket  ! jag fattar det inte ! Jag gick och packade och for en till mamma (jag körde med blinkersen på i ca en mil helt ovetandes, bra bella). När jag kom till mamma gjorde jag inte så mycket på att tag, jag hjälpte mamma med kvällens outfit för hon skulle på firmafest. Sen kom jenny och mattias och åt korv hos oss (jag åt smörgåstårta) och sen satt jag och jenny och snakkade om matte (bara för att hon är intresserad av allt som hon missade då hon skolkade och bara för att jag är intresserad av allt som har med matte att göra). Sen skjutsade hon mej till kågebadet där vi skulle tillbringa kvällen. Vi satt även i bilen och snakkade endel, typ om vad hon gjort som hon ångret, övningskörning, alkkohol, knark osv. Sen gick jag iaf och var med mina vänner ist för min syster (A) Det första anmärkbara som hände var att bina hedde festis på min tröjja med mening, det andra var att jag gav igen, det tredje var att ngra snälla vänner puttade mej i barnpoolen. Sen fortsatte puttandet ett tag och tillslut var alla blöta förrutom viccan och sara som inte skulle bada (dessutom var dom mobbil och kamera ansvariga). Då badade vi lite mera. Efter ett tag skulle vi (HannazZ) spela. det var SJUKT KASST LJUD. det lät verkligen inte bra. Vi var iaf lagom seriösa och satt på scenkanten och spelade. Jag stämmde typ en sträng mellan varje låt (A) aja, fler band spelade och vi spelade "fotboll". Sedan skulle vi få veta resultatet av omröstningen vilket band som skulle gå vidare till trästocks. Jag vill grattulera Lazy men jag är en aaaaaaaaaannnnning besviken att det inte blev vi (även fast jag är i england då träsocks äger rum). Sen gick vi hem till sandra och såg film; Snakes on a plane. Den var väl sådär. Jag hatar ormar, dom är äckliga. Sen typ 2 fick jag hämtning av min kära syster (L) Jag for hem och SOV

Lördag
Jag vaknade och steg upp (heh korts i taket). Gjorde mig iårdning för att fara och jobba. Sen skjutsade mamma mig till byske. Jag var SJUKT trött och SJUKT negg. Jag ville typ byta ut mitt jobb mot VILKET jobb som helst. men allt jag ville var nog bara att sova. Idag har jag iaf dekorerat tårtor, rivit morötter och vitkål, gjort räk-toast förrät, Serverat folk mat, plockat tallrikar, diskat, skurit bröd, gjort pajfyllning, fyllt på mat, dukat och fixat och mktmkt mer. En vanlig dag på byske gästgivargård helt enkelt. Vid klockan 19.45 kom mamma och hämtade mej och vi for hem. Och nu sitter jag bara här framför datorn. Jag är jättetrött, men jag vill sitta vid datorn samtidigt, fast jag vill se tv oxå (fast vet inte vad), och jag vill spela gitarr oxå, och jag vill träffa ngn kompis oxå. allt på en gångn, men det går inte =)
Så =)


Det var lite vad jag gjort då jag inte skrivit. Jag tror inte att jag kommer att vara lika aktiv på bloggen nu på sommarlovet. Jag är glad då jag inte sitter vid datorn lika mycket, men jag vill ju sammtidigt uppdatera min blogg ofta ;P det går inte ihop !



Jag är sjukt ledsen för att klassen splittrats nu. 9B var verkligen speciellt.
Jag vill verkligen fortsätta vara kompis med många av er, och jag hoppas att det kommer bli så. Ni betyder otroligt mkt och det kommer ni alltid att göra.
Jag längtar till 7/7 nästa år. vi syns då <3
9B = kärlek

There's Only Us
There's Only This
Forget Regret.
Or Life Is Yours To Miss
No Other Road
No Other Way
No Day But Today



jag kommet säkert att bifoga några bilder från skolavslutningen i ngt annat inlägg

Postat av: Bina

Men då missade du ju matchen :O

Du som sa att du skulle se ALLA matcher :O :(



Och ja, 9b -2008 är (eller var :*( ) BÄST =D <3

Det som är synd är bara det att även fast man vill vara kompis med alla (det vill jag också) så är det säkert många man nästan aldrig kommer träffa längre. Det suger och jag vet inte vad man ska göra åt det. Bajjjjs bajjjjjs bajs säger jag bara.

2008-06-14 @ 22:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0