OHYEAH

STADSFESTEN 2008
för min del

x Äta gomat vid älven med bina, natta och sara
x Gåupp och möta hanna, ewe, josse, sandra, viccan & fia
x Gårunnt lite och sedan karuseller. vi åkte först en som var RÅHÄRLIG, men den andra jag åkte är inget att rekomendera. fyfan man mådde dåligt typ 1 timma efter..
x Kolla på EMD (hahahahahhahahahahahhahahahahahahahah xD ) , dom var bättre än vad jag förväntat mig, fast det var kanske inte så svårt=) hah nä, men dom var riktigt underhållande
x Gåbort till öltälten (VI VAR UTANFÖR!!!) för att få kontakt med magnus, men vi var för långt bortaa=/
x Sälja nästan resten av våra åk-biljetter för det känndes inte så peppande att åka nåmer..
x Gårunnt kolla, osvosv. åka entill karusell när illamåendet lagt sig
x EUROPE! vi började med att tränga in oss nästan längst fram i mitten, men efter kanske 5 låtar gav vi upp. det är inte trevligt då man inte kan lyssna på musiken utan måste bara tänka på att inte rammla omkull. då ställde vi oss längre bak och det var RÅSKOJJ =D , jag håller med christer sjögren; I LOVE EUROPE! (L)
x LILLASYSTER! råbra, vilken GLÄDJE ! himla kul att danny och mattias (från emd) kom in på ett litet hörn. RÅBRA iaf. sen gick jag och natta och tjuvade oss en kram av sångaren efter att han ursäktat sig att van var lite svettig ;)

och NU skulle jag vilja lägga in massa najsiga bilder från igår, MEN jag har min mobilkabel hos pappa och såfort man tar en minneskortläsare i närheten av min dator så laggar det..
så det blir förmodligen inge bilder på ett BRA tag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0