snygging ;)

Tja
Nu ska jag skriva om min dag

Väcktes klockan tio av min syster som frågade om hon fick låna tröjjan som hon och alltid lånar när hon är hemma, och snäll som jag är svarade jag piggt "mm" och sommnade sen om. Väcktes andra gången av mamma vid klockan 12 och steg upp efter ett tag. Sen kom natta och vi gick och köpte glass på ainas. MUMS SÄGER JAG BARA. Sen gick vi på stan och provade seriösa och mindre seriösa kläder på hm och sen gick vi och köpte godis för alla våra pengar vi hade med oss på godisvågen (jag 2 kr och natta 5 kr) . Mums där oxå =)  Sen gick vi hem till mej och satt oss på min balkong och smsade (med varandra) sen åt vi och sen gick vi ut på min gräsmatta och spelade strandpingis och kastade frisby (vet inte hur det stavas) och hade gräskrig. Sen gick vi ut på en promenad utan skor i solen och skrattade och så vidare =) Sen gick vi in till mej och spelade GENI ;) och jag vannn för att jag är ett riktigt GENI :D sen var natta tvungen att gå till bussen och jag följde henne. Sedan tog jag farväl av MrKatt och gick hem till ensamheten.
Nu sitter jag och lyssnar på musik och snakkar med ngra på msn och hör Morris och Hervirr (syrrans katter) springa runnt som galningar i lägenheten ;D

Puss och Hejj


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0