vinter?

Om jag ska skriva ngt positivt idag oxå måste det vara om söta gubbar/farbröder

x Det finns en man/gubbe på gästis som jag egentligen inte vet vad han är/gör. Han är kanske i 65-års åldern och kommer in varje dag. Men han måste jobba där på ett eller annat sätt för idag hjälpte han iaf till med disken ett tag. han är absolut den trevligaste där. Han är rolig och kan få en att skratta =) jag hade iaf roligt när vi stod och diskade tillsammans =)

x Dagens andra söta gubbe har jag ingen aning om vem han är. När jag satt i byske och väntade på bussen hem kom en äldre man gåendes längst gatan på andra sidan vägen. Sen började han helt plötsligt snakka med mig.
- Tjenare!
- Hejhej
- Fryser du?
- Ja, litegrann
- Hehe, jo. Hösten verkar ha kommit tidigt iår ;D
Han var söt :]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0