man ska vara glad om man hittar en tia i sin ficka

Hallådär!
Nu var det VÄLDIGT länge sedan jag skrev, nästa så länge sen så jag måste skämmas.
Anledningen till detta är väl att jag har antingen varit ovanligt lat eller kanske att det inte hänt så mkt som man kan sriva om helt enkelt.

Inte för att jag har ngt mer att berätta nu men jag kan ju i allafall försöka hitta på någonting roligt.

...

(10 minuter senare)
Okej så mycket rolig fanns det att berätta.
Men jag kan iaf FÖRSÖKA att lova att uppdatera här lite oftare =)

HEJ&HÅ HA DET BRA
SLÅ EN PLING OR SEND ME A POSTCARD

puss (L)

Postat av: Kurt-Niklas

Du satt uppe väldigt länge igår du Isabell ;)

2008-03-18 @ 13:24:19
Postat av: Jag

du gick inte och la dej klockan 8 själv heller precis ;)

2008-03-18 @ 16:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0