PÅSKLOV

Nu är påsklovet här. Tiden flyger bara fram och man hinner knappt vara med. Jag tycker att det nyss var jul (sommar och för den delen) och har inte fattat att det är bara en halv termin kvar av högstadiet. Bara en hal termin, några få månader kvar med min underbara klass. Det känns sorgligt. Visst längtar jag till gymnasiet men jag kommer sakna klassen OTROLIGT mycket. 9B forever. Vi är bäst, så är det bara. Så otroligt roligt vi har haft, och bara en sånn sak som på arbetspasset igår; Hela jävla klassen satt och GAPFLABBADE så man grät i flera minuter ! Het sjukt, och så jävla härligt. Helt fantastiskt faktiskt. Tur att vi har våran klassresa kvar. Jag lägnter och den kommer snart.

Jag tänkte nu berätta vad jag ska göra i den närmsta tiden (och kanske ursäkta mej för att jag inte kommer att ha tid att uppdatera bloggen)

Idag-Lördag ska jag osv och hälsa på min mormor och morfar, ganska tråkigt men vad gör man inte för att glädja andra =)
Lördag-Måndag ska jag och alla areljungare vara i stugan. Fyfan va tråkigt. Finns inte ett skit att göra så jag kommer säkert att ta tilfället i akt och skriva på hk-uppgiften. Annars så blirdet nog stor-middag med massa folk på söndag.
Måndag ska jag fara hem till kusmark och packa massa saker
Tisdag-Lördag/Söndag ska jag, Victoria Öster & Sabina Frenander fara till ammarnäs. Fåse vad vi hittar på för trevligt. Vi är så kreativa så jag är inte orolig för att fi ska få tråkigt =)
Onsdag-Söndag blir det KLASSRESA <3

Jag kommer förmodligen ngn gång under denna tid byta abonemang till halebop så jag får massa gratis sms. Någon får gärna rädda mej från tråkiga stunder genom att skriva. 0738097755

btw så vill jag tacka alla igår/idag för en trevlig kväll/natt.
Det betyde mkt och jag hade verkligen roligt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0