to a place far, far away

Lutad mot väggen, finner inget annat stöd
Hittar ingen hjälte, hittar varken vatten eller bröd
.
Finner heller inget hopp, eller någonting att leva för
Känner smärtan och sorgen, någonting som långsammt dör
.
Hittar inte heller någon stark kraft eller någon innre styrka
Finner ingen riktig vän, finner ingen att dyrka
.
Känns som att jag är bortom all hjälp, helt under jorden
Saknar modet att öppna mig, saknar dom rätta orden
.
Vet inte om jag ska kasta mig ut i luften, om jag våga öppna min dörr
Vill bara att allt ska få ett slut, eller att allt ska bli som förr
.
.
image52


(dikten är bara ngt jag skrev, stämmer inte med verkligheten)

Postat av: ewson

Okej, om ja kopar?

2008-03-22 @ 23:49:16
Postat av: Anonym

grymt fin dikt, äre du som har skrivit den?

2008-03-23 @ 00:00:21
Postat av: jag

Ja, det är jag som skrivit dikten =)

2008-03-24 @ 16:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0