want to be my hero?

Hallådärr!
Igårkväll tillbringade man kvällen i kåge med mina kära vänner. Vi var hos sandra för att fira hennes och binas sextonårsdag =) eller altså bina fyllde år igår och sandra i måndags ., Det var iaf en hellyckad kväll med många skratt och trevliga samtal.
Kvällen började med lite tårtätning & musiktävlingar , och jag var taggad som fan. Sen blev det lite gh och sen blev det melodifestivalen så roliga som vi är. Efter det så ville sandra och fia fortsätta att spela gh men det kännde inte jag, bina och vikkis för så vi bestämmde oss för en liten kvällspromenad ;D vi var ute ganska länge och promenerade och vi han till och med tappa bort oss, hahah =)
Resten av kvällen såg vi en film och snakkade, och sedan sommnade vi ovanligt tidigt =) det var ganska skönt om jag ska erkänna, haha =)
Imorse när vi vaknade åt vi upp resterna av tårtan som blev över från gårdagen , mums ! Det är otroligt gott med tårta morgonen efter , :D

TYVÄRR har jag inge bilder från igår jag kan dela med mig av, jag har glömmt min kamera i stan hos mamma



Idag då? Vad händer nu?
Idag ska jag bara ta det allmännt lugnt och inte göra att skit. Ligga framför datorn och kankse kolla på skellefteåaik filmen pappa sa att jag skulle se =) ,
ikväll orkar jag nog inte heller göra ngt värst ansträngande, kanske på sin höjd gå ut med hunden .. men det är ganska härligt, avstressande, samtidigt som man får sig lite motion. de tär bra ! =)
Efter det kommer jag säkert sitta vid datorn ännumera som den nörd jag är. Kankse skriva ngt till blogginlägg och jag kommer på ngt att skriva om, annars bara snakka med folk på msn, det gillar jag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0