want to eat, wierdo ?

ännu en spännande dag. om någon undrar varför jag inte skriver/kommer skriva med stora bokstäver beror det på att jag enbart skriver med en hand =) idag har jag inte gjort särskilt mkt, jag och vikkkktossarn har slötittat på en mkt spännande film och ätit kladdkaka. jag har även sagt ett väldigt vackert och roligt ord kanske 878757657 ggr; adorable. eheh, okej.... sen när man kom hem hände inge roligt, allt som vanligt förutom att min hund låg och kollade på simsons  ;S han var den enda varelsen i vardagsrummet och han kollade i riktning mot tvn så det måste ha varit det han gjorde. annars så är väl allting prima, det första jag utbrast i morse var "öääähm, fucking shit", när jag upptäckte hur ont jag hade i halsen, jag ska ju fan till ö-vik på lördah och skrika skellefteå till slutspel, hahahah ;D aja som sagt det ska bli riktigt trevligt ellerhur biniss&nattalinininini ? btw måste jag ringa natta =)

ohohhh, nu kan jag berätta lite om att jag hade en trevlig gårdag =) jag och sabina frenander var i vittjåck och utövade våra vardagliga ritualer. nej så var det inte alls men vi åkte lite skiiidor , mkt trevligt.. fasst vem vet så hade det kanske vare ännu bättre om vi kört på snowbbordis ist =)
sen på kvällen var det oxå trevligt för då hade jag bina å viccan filmmys hemma hos mej =]
och jag lovar det är även skittrevligt och ligga och sjunga på låtar som/av; jimmyjansson, bwo, i just wanna live, shut up, your unbeliveble, tokiohotel osvosv (L)

pusss ;*



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0