baka baka liten kaka

Hej och Hallåååå =)
Dagens vaknande var klockan 10.00 då jag hade ställt min väckarklocka, men jag snoozade självklart några ggr och HIPS VIPS så sov jag igen. Dagens andra vaknande var ungefär kvart i två då bina ringde. Tack för att du ringde annars hade jag väl sovit hela dagen.. xD Efter att ha pratat i telefon kankse en halvtimma så steg jag upp och tillagade nudlar som jag kryddade extra med hälften av alla kryddor vi har typ. Sen så hade jag bestämmt att jag skulle göra bort "opperation dagsverke" som vi egentligen har nästa tisdag men då fårjag vara helt ledig då ist =) så mamma hade bett mej att baka 3 olika saker så jag gjorde det =) så dagen har jag spenderat i köket.

image94
denna bild är bara symbolisk^^



Och nu ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Kankse kolla andraaveny-avsnitten eller kanske gå ut och gå eller kankse bara sitta här vid datorn och dega.

Ha det trevligt
:*

Postat av: Sandra

Åh vad gott det ser ut, nu blev jag sugen! :) Vad bakade du för något?
Ha en skön kväll!

2008-05-19 @ 19:00:38
URL: http://meandmycamera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0