buisness woman

Tja !,
Just nu är jag glad
Väldigt glad faktiskt !
Anledningen att jag är glad är för att för ett tag sedan fick jag ett telefonsamtal.
Det var berit från gästgiveriet och hon frågade om jag ville jobba lite på söndag !
Gissa om jag ville!
Shit, det känns skitbra. Jag visste ju att hon snakkade om att jag kanske skulle få helgjobb någon gång, men tror du att jag trodde att det skulle komma så snabbt ?
Nej, jag blev faktiskt skitglad när hon ringde!
Det känns bra att ha ett jobb lite då och då. Det blir najs med lite extra pengar som jag förmodligen kommer spara till england. Och jag kommer ju att få mer oxå när jag sommarjobbar. Det känns skitbra
Och extra seriöst känns det när mamma skrev ut ngra "skattepapper" som jag skulle fylla i så jag slipper skatta (för jag kommer ju förmodligen inte tjäna mer än 17 399 kr i år) ;P

Hahah , jag är GLAAAD ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0