chips & äppelcider

Tja alla gullepluttar!
Idag har jag varit halvdöd typ. Skolfotografering var en stor del av morgonen och jag väljer att inte kommentera. D.v.s att jag låter tystnaden tala. Sånnt är jag bra på. ..... . sen hände väl inge ovanligt på skolan, utan jag tog bussen hem - gjorde mat - åt - bytte kläder - plattade håret för tredje ggn idag och sen tog jag moppen till a-torp.
Vi skulle nämligen spela sweet child of mine på musikskolans-vårkonsert. Det gick väl som det gick med 2 laggande gitarr-förstärkare för att sammanfatta det hela snabbt =) Menmen jag tyckte iaf att det var en riktigt trevlig kväll <3 och dom har väldigt gott tilltugg i pausen, eller före (A) puss på HannazZ + bina&natta på ett litet hööörn (A)

Om jag hade en fin bild från kvällens spelning skulle jag lägga in den här. Men det har jag tyärr inte. Jag har inte ens en ful bild , fast det är ju mera självklart att jag inte har eftersom det är omöjligt att ta fula bilder på oss som är så snygga ! ;)

image96
erkänn den bilder såg god ut =]

Postat av: Sofiaa

Egna grejjor säger jag bara. Egna grejjor.
;)

2008-05-22 @ 20:10:15
URL: http://olinlundmark.blogg.se
Postat av: jag

instämmer..

2008-05-22 @ 20:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0