DEN ÅTTONDE OCH NIONDE MAJ TVÅTUSNÅTTA

Hejsan alla trevliga och otrevliga
Jag kan börja med att berätta att det är mysigt att ligga i sin säng och äta godis och lyssna på bra musik. Jag kommer förmodligen att göra det störstadelen av kvällen- om jag hittar ngn trevlig att snakka med förståss :)
Idag Har det varit skola (kors i taket). Men jag gillar fredagar eftersom vi nästan inte har ngra lektioner, och dom lektioner vi har är trevliga. matten minns jag inte och på hk:n gjorde vi citronmaräng-paj, det var supergott. Annars på hk:n rådd det rått/mus hysteri, mysigt (not). Sedan blevdet lunch och jag måste vara den normalaste människan på jorden. På musiken går det finfint och är alltid lika trevligt =) sen hade vi bara so kvar och det går ganska fort om man skrattar ihjäl sig med natta "I varje kyrka finns en lama". Det är sjukt , att inte dom som gör skolmaterialet fattar att inte eleverna kan ta texten på alvar om dom skriver sådant ?
Efter skolan har jag inte gjort speciellt mkt, haft ont i skallen. MEN! när jag lika håller på så kan jag säga ngra korta ord om gårdagen oxå :)
Första lektionen igår bestod av bad den oxå. Då skulle vi hålla oss flytande i 10 min med kläder. Det är mkt jobbigare än vad man tror. jag minns inte vad vi gjorde mer innan lunch men efter lunch på a-passet så kollade vi på massa bilder & filmer från klassresan. Kärlek till klassen (L) Sen vardet bara ev kvar och det var som vanligt trevligt =). Efter skolan sov jag fram till middagen sen väckte mamma mej och jag åt, sen gick jag och la mej igen och sommnade, sen väckte mamma mej igen vid klockan åtta och sa att om jag bara skulle sova så kunnde jag ju lika gärna ta av mej kläderna och borsta tänderna. Men jag steg upp och kollade på sanningens ögonblick som var ganksa så underhållande. Efter det gick jag och sov.
Ibland är jag pigg
=D

image83

I don't know if it felt like
I wanted you here, the way that I wanted you last time
We're not on the same page, you don't even know me
Cause you never took the time



Ha en bra kväll <3
pussåkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0