det är varmt

Jag skickade nyss iväg mailet till min svenska/engelska lärare med bilderna. Hoppas att hon och den hon skulle visa dom för gillar mina bilder =) . Undra vem det egentligen var ? och om denne person (jag vet inte ens om det var en man eller kvinna) har ngn "makt" eller atså om han/hon kan göra ngt eller om dom bara vill titta =) aja trevligt vilket som !

Idag hade vi våran sista musiklektion med magnus (förutom elevens-val på torsdag men det är inte samma sak för det är inte med klassen). FYFAN säger jag bara. FYFAN vad jag kommer att sakna det. Det kommer inte att bli samma sak att ha musik på gymnasiet. magnus är den bästa läraren man kan tänka sig. När jag började sjuan var jag VERKLIGEN inte duktig i musik, visst jag ver okej och jag ver inte helt bakom flötet men jag har verkligen lärt mig massor under dessa år . Det enda jag kan göra är att tacka för det jag fått och lärt mig och gråta på skolavslutningen !

Annars så har jag och bina varit ute och promenerat lite grann. Vi gick inte vägen vi brukar utan vi gick åt andra hållet =) Vet inte riktigt vad området heter men elefanterna i gångtunneln var iaf söta =)

Imorgon på morgon far jag och min kära moder och bennet till stugan. Kanske inte världens roligaste men jag är faktiskt ovanligt positivt inställd till det =) Så det blir att slappa, kolla film/tv, prommenera eller springa, fota och bara chilla i allmännhet. Jag skulle även bli glad om jag fick något sms, så om du är snäll kan du ju ställa uppp ? (A)

image111

aja, nu ska jag väl gå och se talang. har inge bättre för mej =)
puss ;*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0