disneydags! (A) <3

MÅNDAG
idag hare vare skola
hahahahhahahahahahahahahahahahhahahahahahahaHAHhahahAHAHhahAhahaHaH xD

okej
idag har det varit skola.
morgonen har väl varit som vilken morgon som helst och efter lunch var alla sjukt seriösa på lektionerna. fast som tur var behövde vi inte ha ngn so, utan vi fick bara titta igenom våra prov och sedan gå till den tidigare bussen hem =) det var sneeelt (A)
när jag kom hem möttes jag av dom trevliga bergvärme-gubbarna som har sina maskiner i halva våran trägård för tillfället , och jag kommer förmorligen att höra dendära jävla borren även om jag håller för öronen. När jag satt och fikade iaktog jag en bergvärmegubbe och han såg ut att han ett ganska lättsammt arbete; gå runnt på gräsmatten, snakka lite i telefon, lägga in en prilla, gå runnt lite till och dricka kaffe ut termos. det är kanske ngt man skulle satsa på att bli !

ikväll blir det iaf disneykväll med mina polerz. vi ska invadera hos familjen dahlberg och kolla på snuttegulliga disneyfilmer <3 hihi jag kommer börja gråtaa (A)
jag kan meddela imorgon vilken som är bäst , fast jag har ju redan nu mina favoriter =)

imorgon är vi lediga , YAY ;D

Ha en bra kväll, PUSSS PÅ DUU

Postat av: virr3

lediga o lediga, vi ska jobba :)

2008-05-27 @ 01:11:00
Postat av: ipe

om man är lika smart som jag harman redan gjort bort det ;)

2008-05-27 @ 19:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0