don't go wasting you time

Hejhej!=)

Jusst i denna sekund fick jag en VÄLDARS lust att skriva detta inlägg i list-form, så LETS DO IT!

TODÄJ HÄV AJ;
x Försovit mej ! (A)
x Varit "tvungen" att berätta hur länge jag är uppe på kvällarna på tyskan
x Fått vera resultaten på Engelska NP
x Fått veta att det bara är 56 dagar kvar till England ;)
x Varit jätterolig :]
x Glatt mej åt att nattens match gick som den skulle =)
x Fått veta att jag bara hade ett års garanti på min mobil, men jag kommer förmodligen ändå att få en ny mobil eftersom felet är det som det är, och att säljaren var shysst
x Ätit RÅGOD glass! ChiliChoklad ! MUMS ;)

image88

Om det är ngn som har ngt bra tips på en Sony Ericson Mobil, så är det bara att säga till.
Om ngn vill skänka mej pengar så är det oxå bara att säga till

Pusshej Ha en bra kväll (L)


Postat av: Anonym

Sony Ericsson w850 är bra ;)

2008-05-12 @ 20:40:20
Postat av: Anonym

Ojoj vilken heting du är röh! :O // Mvh En Hemlig Beundrare

2008-05-13 @ 21:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0