GODMIDDAG!


Min Valborgsmässoafton;
(tyvärr inga bilder att bifoga)
Supergod pizza, lyxiga smoothies, superbra väder, skratt, sitta vid elden och grilla, lekplatser, vara förbannad på mina föräldrar, smällare och världens bässta vänner beskriver nog min valborg ganska så bra.
Tack för en trevlig kväll <3



Idag har jag och bina iaf jobbat med usa-arbetet. Det känns skönt att vi har kommit en lite längre bit på vägen- även fast vi kanske har en mkt kvar. =)

Annars så är väl allting som vanligt hemma som det varit dom senaste veckorna.. ibland förstår jag mig inte på vissa. om man vet vad man kan göra för att förbättra en situation så är det väl bara att göra så ? eller ? jag förstår bara inte vart problemet sitter.. aja

Jusst nu sitter jag och funderar på om man orka göra ngt ikväll, eller bara köra en gå-ut-med-hunden-sedan-duscha-och-datanörda-kväll. Jag vet inte vad jag känner för mest men om jag inte tar tag i saken snart blirdet nog alternativ2 . (A)


Aja, ha en trevlig kväll <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0